Ta PRAVÁ virtuální asistentka?

Autor: Věra Böhmová

Na každého z vás, kdo potřebujete pomoc, čeká ta PRAVÁ virtuální asistentka.

Aby spolupráce fungovala, musíte si rozumět, proběhne tam hned od začátku TEN pocit, že je to ono.

Jak poznat, že je ta pravá?

Tak jako ve vztahu, prostě TO poznáte.

Správná virtuální asistentka není zaměstnanec, měla by to pro vás být rovnocenná partnerka.

Komunikace s ní nevázne, ba naopak.

Máte podobné zájmy a koníčky a společně se vždy zvládnete domluvit.

Taková asistentka si poslechne váš příběh, pochopí, co potřebujete pro své podnikání a je k vám loajální.

Pracovní nasazení a včas odevzdaná práce je samozřejmostí.

Samozřejmě to musí fungovat na obou stranách.

Pokud vám od začátku něco vadí, nebude to ta správná volba.


Nikdy bych nevěřila, že opravdu dám na tyto pocity.

Na začátku, když jsem o podnikání přemýšlela, myslela jsem, že přeci budu ráda, že se mi někdo ozve a vezmu každého.

Teď už vím, že to tak není a je naprosto v pořádku říct NE.

A můžete to být vy, kdo nechce, můžu to být já.

Stalo se mi to hned při startu, kdy klient byl skvělý, ale špatně jsem si při úvodním telefonátu nechala vysvětlit, co se po mě žádá.

Když jsem si uvědomila, že jsem se nedoptala a špatně pochopila zadání a že tu práci, kterou mám odvést dělám nerada tak mě polilo docela horko, ne že ne.

Co klientovi řeknu? Bude mě mít za blázna :)

Neměla bych to přeci jen udělat i když se mi do toho ani trošku nechce?

Vždyť ten klient je tak milý.

Pak jsem si uvědomila, že by to nebylo fér ani k němu ani ke mně.

Virtuální asistenci si volíme proto, že chceme dělat služby, které nás baví, které děláme s láskou, protože jen tak dáme klientovi, který na nás spoléhá, to nejlepší.

Klienta jsem sice odmítla, ale zároveň jsem ještě před tím sehnala jinou virtuální asistentku, která pro něj ráda práci udělá, protože to zas byla ta JEJÍ parketa.

Klient ode mě dostal sice negativní zprávu, ale zároveň i pozitivní a návrh přijal.

Dokonce i s tím, že kdyby v budoucnu chtěl další činnosti, zda mě může kontaktovat.

Takže i když řekneme NE, neznamená to, že v budoucnu to nemůže být ANO.

Potom máte poptávku od klienta, u kterého vidíte od začátku, že vás bere jako zaměstnance.

Práce je zajímavá, máte touhu ji vzít, ale pak zjistíte, že dotyčný vás nebere, jak by měl.

Tak odmítnete.

 

Ale ze zkušenosti opravdu funguje ono pravidlo, na každou odmítnutou zakázku přijdou 3 další, a to je úplně úžasné.

Vybíráme si.

Vy i my.

Jako ve všem v životě.

 

Ale když se rozhodneme pro ANO, rodí se úžasné spolupráce, nečekaná přátelství a výzvy, které nás posunují kupředu.

 

Když děláme svoji práci srdcem a s radostí, tak vše pak plyne s lehkostí, a i nějaký ten pád se potom dá lépe zvládnout.

Není nic horšího než se v práci trápit a dělat ji jen proto, že musíme.

To je dřív nebo později cesta do pekel.

Nebojte se zkusit to s virtuální asistentkou.

Možná budete mile překvapeni :)