Průběh naší spolupráce


1. Seznámení

První kontakt:

  •  přes e-mail - můžete rovnou napsat, co pro vás můžu udělat a ode mě dostanete obratem k vyplnění dotazník, kde mi odpovíte na pár základních otázek k případné spolupráci

  • kontaktní formulář nebo sociální sítě

  • rezervujete si rovnou úvodní konzultaci v délce 30 minut ZDARMA 👇

2. Zadání

Probereme spolu konkrétní možnosti spolupráce

  • seznámíme se a řeknete mi své představy

  • probereme co hledáte a jak vám v tom mohu pomoci

  • zjistíme, co můžete delegovat

3. Sjednání spolupráce

  • v případě, že jsme si odsouhlasili cenovou nabídku, sepíšeme spolu smlouvu o spolupráci (případně stačí odsouhlasená nabídka e-mailem a uhrazený balíček hodin, na kterém se dohodneme).

  • předáme si přístupové údaje a veškeré podklady, které budou k práci potřebné 

  • nastavíme si spolu komunikační kanály 

  • domluvíme si trackování času a způsob zasílání výkazu práce

5. Delegujete

  • nyní mě již můžete zásobovat prací, kterou dělat nechcete a zdržuje vás od činností, které vám vydělávají peníze

  • v případě, že jste si nezaplatili balíček služeb, ale máme dohodnutou hodinovou sazbu, bude vám zaslána zálohová faktura.

  • poté bude fakturace probíhat dle domluvy 

Nástroje/systémy se kterými pracuji:

  • Microsoft 365 – kancelářské aplikace

  • Google Workspace – kancelářské aplikace

  • Reenio – rezervační systém

  • Canva – grafický design

  • Ecomail – e-mailingový nástroj

  • AI - chatGPT

  • Caflou – CRM systém

  • Shoptet

  • Fakturační programy

Ráda se naučím další systémy, které neznám.

Věřím, že výsledkem naší spolupráce bude oboustranná spokojenost.

"5 důvodů proč budete s radostí delegovat" ZDARMA 

TO CHCI

Sledujte mě na sociálních sítích